Εδώ και κάμποσο καιρό, τα social media είναι ο απόλυτος βασιλιάς της οινικής επικοινωνίας – fact! Πιστέψτε με όταν σας λέω (νομίζω οι περισσότεροι έχετε καταλάβει πλέον ότι στη δουλειά μου δεν λέω – πόσο μάλλον γράφω – «λόγια του αέρα») ότι τα μεγαλύτερα brands του κλάδου παγκοσμίως έχουν το εξής top3 ως προτεραιότητες στην επικοινωνία τους: 1. Digital, 2. Digital, 3. Digital!
Όσο για τα Ελληνικά οινοποιεία, νομίζω έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν τη σημασία της ηλεκτρονικής επικοινωνίας για τη δουλειά τους και το μέλλον τους, ενώ αρκετά από αυτά κάνουν και συγκροτημένα, αποτελεσματικά βήματα προς την σωστή κατεύθυνση. Υπάρχουν όμως ακόμα πολλά (πολλά) περιθώρια βελτίωσης, καθώς ο ανταγωνισμός δεν είναι μόνο στη γειτονιά μας – είναι σε ολόκληρο τον πλανήτη και είναι αμείλικτος!
Μετά από αυτήν την μακροσκελή εισαγωγή (έπρεπε να τα πω όμως), μπαίνω στο θέμα, που είναι η επιτυχημένη πορεία της SantoWines, ειδικά τον τελευταίο καιρό, στην ψηφιακή επικοινωνία. Χαίρομαι πολύ που βλέπω το δημοφιλές οινοποιείο της Σαντορίνης να παίρνει το θέμα τόσο σοβαρά, ειδικά καθώς, στην περίπτωσή του, ένα σημαντικό μέρος των εσόδων του προέρχεται από την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις από το οινοποιείο!
Διαβάζω λοιπόν ότι, για την εβδομάδα 2 με 9 Αυγούστου, η SantoWines στέφθηκε ο απόλυτος ηγέτης ανάμεσα στα Ελληνικά οινοποιεία στην ηλεκτρονική επικοινωνία. Με κάποιες έξυπνες κινήσεις (αξιόλογα ποστ με budget από πίσω τους), κατάφεραν να έρθουν πρώτοι στο engagement στο Facebook με επίδοση 13200, να κερδίσουν 58 νέους followers και να σημειώσουν μεταβολή στα check-ins +203. Ταυτόχρονα, στο Instagram κέρδισαν 353 νέους followers!
Σημειώνεται ότι, στο digital στερέωμα των Ελληνικών οινοποιείων, η SantoWines φιγουράρει στην 5η θέση στο Instagram με 12.172 followers (στις 9/8) και ανοδική πορεία, ενώ στο Facebook βρίσκεται στην 9η θέση με 18.801 followers (στις 9/8) και επίσης ανοδική τάση.
Πού τα ξέρω εγώ όλα αυτά; Τα πληροφορούμαι από την εβδομαδιαία ενημέρωση που μου στέλνει η εταιρεία Marquelink, η οποία κάνει αυτή ακριβώς τη δουλειά: καταγράφει “Το ψηφιακό αποτύπωμα των Ελληνικών Οινοποιείων“. Μπορείτε κι εσείς, είτε είστε χομπίστας του κρασιού είτε επαγγελματίας, να έχετε πρόσβαση σε αυτά και άλλα πολλά στοιχεία, ξεκινώντας από την ιστοσελίδα https://oensights.com/.
Άφησε Σχόλιο